Twój ząb jest dla Nas wyzwaniem również artystycznym. Chcemy, by wyleczony był „małym dziełem sztuki”. Główną przyczyną zniszczenia tkanek zęba jest próchnica.

Jak powstaje próchnica?

Gdy szkliwo jest narażone na działanie kwasów organicznych wytwarzanych przez bakterie bytujące w płytce nazębnej, dochodzi do „rozpuszczenia” powierzchni szkliwa wskutek czego pojawiają się pory. Na zębach pojawia się biała plama (white spot lesion). Te pory to „otwarte drogi” do dalszych procesów, a w konsekwencji do rozpadu twardych tkanek zęba. Powstaje ubytek próchnicowy.

Odbudowę zębów i wypełnienia ubytków w Naszej Klinice wykonujemy z wykorzystaniem materiałów światłoutwardzalnych najwyższej jakości renomowanych, największych, światowych firm: Kuraray- CLEARFIL MAJESTY Premium, GC -Gradia, G-eanial,3M ESPE-Filtek, Kulzer-Charisma. Dzięki temu możliwe jest przywrócenie zębom postaci zbliżonej do ideału. Nasz priorytet to zdrowie i piękno Twoich zębów.

Podstawą leczenia jest skrupulatne oczyszczanie zębów z próchnicy (potocznie zwane borowaniem) i wypełnienie powstałego ubytku szczelnym, wysoce estetycznym wypełnieniem.

W tym celu do dyspozycji posiadamy w naszym gabinecie najwyższej jakości unity stomatologiczne marki Stern Weber i osprzęt wiodących marek Cattani, Melag, 3M.

Główne zabiegi oferowane w ramach stomatologii zachowawczej w Naszym Gabinecie to:

• badania kontrolne jamy ustnej i diagnoza
  • leczenie próchnicy, wypełnianie ubytków
  • odbudowa korony zęba z zastosowaniem włókien szklanych

PAMIĘTAJ!!!

Nieoczyszczone z bakterii zęby mogą powodować nie tylko próchnicę, ale także prowadzić do innych poważnych chorób organizmu. Próchnica może wiązać się z przykrym zapachem z ust i brzydkim wyglądem zębów, a nawet może przyczynić się do chorób serca, oczu, stanów zapalnych uszu, nerek i stawów. Leczenie próchnicy jest bardzo ważne, nie tylko dla zachowania pięknego uśmiechu, ale także i zdrowia.